loading...
سرزمین دانلود بازی های کامپیوتری

گروه 3FA بازدید : 37 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

برای این ساعت بازی بسیار زیبای مسابقات دیوانه وار ماشین های قدرتمند StuntMania را برای شما عزیزان آماده ی دریافت ساخته ایم. شما در این بازی باید در هر مرحله با ماشین انتخابی خودتان امتیازات هر مرحله را جمع کنید و پیروز شوید. استفاده از انواع مدلهای ماشینهای قدرتی که حتی قدرت بالا رفتن و پرش از هر سکو و مانعی را دارند و حتی میتوانید مانند یک موتور از روی سکو بپرید و چرخش کنید می تواند با گرافیک بازی سه بعدی بازی برای شما جالب و دلنشین باشد. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

StuntMANIA

Chuzzle Deluxe یک بازی گرافیکی بسیار زیبا و کم حجم می باشد که شما باید موجودات رنگی بامزه را مرتب کنید. این بازی بسیار زیبا دارای گرافیک مناسب بوده و نیازی به سیستم قدرتمند ندارد. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Chuzzle Deluxe

 

ادامه نوشته دانلود بازی فکری کامپیوتر - بازی کم حجم PC .

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر

بازی فوق العاده زیبای Darwin the Monkey یک بازی رایانه ماجرایی می باشد که شما در آن شخصیت میمون داروین را دارید و باید قبل از اینکه دست قورباغه های بد جنس به موزها و غلات شما برسد آنها را از دسترس آنها دور کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید. شما باید در این بازی رایانه سریع باشید و با دویدن و پریدن های مناسب از موانع، از دست قورباغه ها که دشمنان اصلی شما در این PC Game هستند فرار کنید تا بتوانید به Game ادامه دهید.
بازی Darwin the Monkey دارای ۶ نوع بازی متفاوت می باشد و از ۳۰ سطح Handcrafted برخوردار است. این بازی کامپیوتری بسیار گرافیک مناسبی دارد و با توجه به حجم بسیار پایین آن از کیفیت خوبی برخوردار است و به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نخواهد داشت. لازم به ذکر است این بازی جدید هیچ محدودیت سنی نداشته و می تواند هر کاربری را ساعات متوالی پشت کامپیوتر سرگرم کند. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Darwin the Monkey

 

ادامه نوشته دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر .

دانلود بازی ماشینی کامپیوتر - بازی کم حجم PC

Falco Crushes یک بازی کم حجم و گرافیکی بسیار زیبا برای کامپیوتر می باشد. شما در این بازی ماشین سواری، علاوه بر مسابقه دادن، مبارزه هم می کنید. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Falco Crushes

 

ادامه نوشته دانلود بازی ماشینی کامپیوتر - بازی کم حجم PC .

دانلود بازی فضایی برای کامپیوتر PC

برای این ساعت بازی جدید و بسیار زیبای Gratuitous Space Battles را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. در این بازی زیبا باید موجودات ناشناخته فضایی را نابود کرده و مراحل را به ترتیب تکمیل نمایید. بازی از گرافیک بسیار مناسبی برخودار بوده و دارای مراحل متنوعی می باشد. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Gratuitous Space Battles

 

ادامه نوشته دانلود بازی فضایی برای کامپیوتر PC .

دانلود بازی کم حجم بولینگ برای کامپیوتر PC

برای این ساعت بازی زیبا و کم حجم بولینگ را که با نام Ten Pin Championship Bowling Pro منتظر شده است آماده دریافت قرار داده ایم. امیدواریم از این بازی لذت ببرید. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Ten Pin Championship Bowling Pro

 

ادامه نوشته دانلود بازی کم حجم بولینگ برای کامپیوتر PC

 

ادامه نوشته دانلود بازی ماشین کم حجم برای کامپیوتر .

دانلود ورژن جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Rio v1.4.0

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. این بار در این نسخه شما با پرتاب پرنده ها به سمت قفس ها به جای کشتن خوک های بدجنس پرنده ها را از قفس آزاد خواهید کرد.
این بازی در ابتدا برای سیستم عامل آندروید و اپل ساخته شده بود که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Angry Birds Rio

 

ادامه نوشته دانلود ورژن جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Rio v1.4.0 .

دانلود نسخه جدید بازی Angry Birds Seasons v2.1.0

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول دارای مراحل جذابی برای مناسبهای مختلف چینی ها می باشد. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه ی جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اين بازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده مي باشد. . هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Angry Birds Seasons

 

ادامه نوشته دانلود نسخه جدید بازی Angry Birds Seasons v2.1.0 .

دانلود بازی پازل برای کامپیوتر - بازی فکری

Cubis Gold یک بازی کم حجم و گرافیکی بسیار زیبا است که باید مکعب های رنگی را مرتب نمایید. این بازی بسیار زیبا دارای ۳۰۰ مرحله می باشد که می تواند مدت زیادی شما را سرگرم نماید. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Cubis Gold

 

ادامه نوشته دانلود بازی پازل برای کامپیوتر - بازی فکری
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 315
  • بازدید کلی : 3,658